Użytkownik:
Hasło:

jak uszyc pokrowiec na krzesło?

Pytanie zadano: 2009-09-22 11:19:10
Chciałabym uszyc pokrowce na krzesła ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac. jestem samoukiem  początkującym jeśli chodzi o szycie.  Czy mógłby mnie ktoś poprowadzic jak to zrobic? Będę bardzo wdzięczna....

Chcę dopisać odpowiedź

Odpowiedzi


(641 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 12:26:57
Może te poglądowe foty pomogą
img28.imageshack.us/img28/8916/polster2a4hahw3ai8.jpg
img28.imageshack.us/img28/7268/polster3a7zvrr8.jpg

(626 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 12:42:40

Wielkie dzięki za odzew :)
Ogółnie już sie rozglądałam za jakimiś wzorami ale nie ma pojęcia jak to uszyc. Kolezanka mówi ze musi byc suwak z boku oparcia ( oparcie krzesła jest szersze u góry niż na dole) .Czy da sie uszyc bez suwaka i czy nie ma problemu ze zdejmowaniem takiego pokrowca?
 Mam do obszycia 4 krzesła i  materiał 2,60x 2,60 czy to wystarczy?ile wogóle wychodzi materiału na obszycie takiego krzesła? 


(641 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 13:03:57
www.dekoria.pl/groups/view/30 ta firma też szyje pokrowce i nie mają zapinanych na zamek, wydaje mi się, że ciężko będzi się zakładało. Najwżniejsze to wyprać materiał przed szyciem, bo np. tkaniny z IKEI się kurczą po praniu.
NIesety nie pomogę w ilości materiału, osobiście rozrysowałabym elemnty i narysowała układ tych wykrojów.

(626 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 14:59:58
Krzesło  nie należy do prostych, a ja chciałabym żeby było w miarę możliwości dopasowane. Chętnie skorzystam z pomocy przy wykroju ale jak mam wogóle je wymierzyc?  przesłałabym zdjęcie ale niewiem czy są na forum takie możliwości.  
Silanna dzieki za pomoc to dla mnie bardzo ważne.

(626 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 15:40:22
Krzesło  nie należy do prostych, a ja chciałabym żeby było w miarę możliwości dopasowane. Chętnie skorzystam z pomocy przy wykroju ale jak mam wogóle je wymierzyc?  przesłałabym zdjęcie ale niewiem czy są na forum takie możliwości.  
Silanna dzieki za pomoc to dla mnie bardzo ważne.

(641 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 16:54:57
Wiesz jak ono nie jest proste to może lepiej samej wymienić to pokrycie, na stałe, ja  tak zrobiłam, trzeba mieć tylko specjalny pistolet tapicerski, ja wprawdzie wymieniałam tylko siedziska i nie było trudno, jak za bardzo się wybrudzą (choć na razie trzylatka ich nie załatwiła od roku przynajmniej) to je wywalę i nowe sobie wymienię. Zastanawiałam się nad sukienkami dla krzeseł swego czasu, ale dałam spokój. A i jeszcze tak myślę, że jak to nie musi być długi pokrowiec do ziemi, to ja bym pod siedziskiem zapieła go na rzepy.
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 18:20:15
Zdjęcia możesz zamieszczać na forum, więc możesz przenieśc ten wątek, tzn. założyć temat w dziale szycie

(626 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 19:19:58
Krzesło  nie należy do prostych, a ja chciałabym żeby było w miarę możliwości dopasowane. Chętnie skorzystam z pomocy przy wykroju ale jak mam wogóle je wymierzyc?  przesłałabym zdjęcie ale niewiem czy są na forum takie możliwości.  
Silanna dzieki za pomoc to dla mnie bardzo ważne.

(626 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 20:54:56

przepraszam  coś mi sie powciskało i dlatego takie ilości postu wyszły
Silanna mam taki pistolet ale krzesła są  nowe i raczej myśłałam o takich ubrankach na wyjątkowe okazje. Może i to nazywa sie sukienka nie wiem ...
 Myślałam o czymś co łatwo bedzie zdjac do uprania  bo pokój w kolorach ecrue i ten materiał też taki, już wyprany i wysuszony teraz tylko czeka na pomysł i szycie. Wiem że bez pomocy będzie trudno. 
Jak mam przenieśc ten wątek?


(641 cegiełek)
Wyślij wiadomość
Odpowiedź dodano: 2009-09-22 22:49:32
przenieść się nie da, możesz założyć nowy wątek n forum.
lub pokazać zdjęcia jak ja, korzystając z serwera zewnętrznego i wstawiając hiperłącze
Odpowiedź dodano: 2010-04-12 14:18:11
Ja uszyłam sama.Tył,siedzisko i przód to był jeden pasek materiału.Boki to dwa osobne kawałki.Całość sfastrygowałam na lewej stronie.Przymierzyłam ,obszyłam i gotowe( nie potrafię wrzucać zdjęć więc nie pokażę efektu końcowego :(

Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc odpowiedzieć na to pytanie

Przeczyaj również

Jak zrobić wykrój firanki typu woda

(4.3) głosów: 15
Twoja ocena: Zaloguj się
Woda to bardzo często spotykana ozdoba okna. Lambrekiny typu woda mogą występować pojedynczo lub po kilka

Wszywanie krytego zamka błyskawicznego

(4.0) głosów: 2
Twoja ocena: Zaloguj się
Kryty zamek błyskawiczny niezbędny jest w wielu strojach, np. sukienkach wieczorowych albo eleganckich spódnicach

Len - przyjaciel dla skóry

(4.0) głosów: 1
Twoja ocena: Zaloguj się
Upalna pogoda sprawia, że częsciej niż zwykle myślimy o lżejszej i przewiewnej garderobie

Skuteczna reklama

20 tys. odsłon dziennie
na ile dni chcesz

tylko 4 zł dziennie

Społeczność

Posiadamy:
17123 użytkowników,
560 artykułów,
50226 postów.
1400 ubrań,
1011 przepisów,
153 wnętrz,

Newsletter

Twój e-mail:
Twoje imię:
Nikomu nie dajemy Twojego maila!
Kliknij by zobaczyć nasz newsletter.

12,00 zł
55,00 zł
59,00 zł

Ostatnio na forum


Super Domek
Super Domek - kobiecy portal - 2006
Lukana Łukasz Piernikarczyk